Karo Alija je 30.9.2020. godine u sali za II i III ciklus studija Pravnog fakulteta Univerziteta u Travniku uspješno odbranio magistarski rad pod naslovom „Doprinos socijalnog marketinga rješavanju društvenih problema“, pred komisijom koju su činili: prof. dr. Halid Ganija, prof. dr. Faruk Jašarević i doc. dr. Haris Hasić te stekao akademsko zvanje magistar poslovnog prava.
Socijalni marketing učinkovito je sredstvo za rješavanje društvenih problema i neželjenih oblika ljudskog ponašanja, jer informiše javnost o stvarima od općeg interesa, u javnom zdravstvu: o prevenciji zloupotrebe cigareta, alkohola, droga i slično, kao i različitih bolesti, promociji zdravih i sigurnih životnih navika, ali i ohrabruje pojedince i populaciju da poduzmu bilo šta u pravcu zdravijeg življenja uopće, te u poboljšanju uvjeta života ugroženih kategorija stanovništva, borbi za zdraviju sredinu i podršku zaštiti životne sredine i očuvanje planete.
Magistarski rad predstavlja originalan i samostalan rad te izaziva pažnju i primjerene pohvale svojom sistematskom i uređenom razradom predmetne materije, obimom i temeljitošću tematske analize. Rad predstavlja originalnu istraživačku i analitičko - teorijsku cjelinu koja je rezultirala odgovarajućim zaključcima.